✿ TemQ buDak Comey Sebab Follow (; ✿

SUKA BLOG INI ?



Wednesday, December 29, 2010

STOP LYING !!!

 
hey hawt story !
about



agak bengang la jugak dengan sowang kawan ieyka neyh hah ! Keje dye penipu jur taw . Babe , napew nak menipu kaw study kat ner  ? Ieyka nak cakap neyh erk . Even kita study kat mane2 pown sama jur . Swasta atau Kerajaan , itu semua xpenting lol . Yang penting niat kita tuh nak belajar ke tanak !? kenapa nak malu untuk memberitahu tempat yang betol2 awak belajar ? Awak taw tak actually ieyka memang dah lama taw awak belajar kat mana , ieyka tahu dari kawan2 kita tyme high school dulu dan jugak dari Cikgu2 kita dulu . Dye owg semua dah bagitaw yang awak neyh belajar kat mana . Hey u ! I don't care la babe kat mane awak study . Awak tetap kawan saya . Baek buruk awak saya tetap terima awak sebagai kawan saya . Sudah 6 tahun lebeyh kita kenal . Saya tahu sangat perangai awak camner . Ramai yang bercerita pasal awak tapi saya buat IGNORE jur semua tuh coz even awak macam tuh , awak x pernah nak cari gaduh ngan saya . Tapi , agak terkilan jugak laa coz awak menipu saya ! menipu benda yang macam neyh . Knapew ? Knapew ? Knapew ? Awak malu ker nak bagitaw awak study kat manew ? adoiiyaii .... Saya sampai sekarang x paham ngan awak . Hey u ! cuba awak ingat kawan2 baek awak tyme High School dulu camner ngan awak sekarang . Adakah dye orang still ngam dengan awak sampai sekarang ? Tak kan ? Meh cni saya nak bagitaw awak , even saya jarang balik Kelantan pown , saya stil contact ngan kawan2 lama saya . Saya xpernah lupa kan dia orang dan dia orang pown tak pernah lupakan saya . Dia orang jugak datang ke rumah saya . Jenguk gak saya . Tyme raya hari tuh, dia orang datang jur beraya kat rumah saya . So , tak heran laa camner saya boleh tahu . Coz dye orang semua dah ceritakan pada saya tentang awak . Saya sedih dengan sikap awak neyh . Sikap awak neyh menyebabkan kawan2 awak jauh dengan awak .




Awak taw tak ? Saya dah lama bersabar dengan awak . Bila di depan awak saya buat2 tataw jur . Even saya dah taw hal sebenar . Saya tanak awak terkejut coz awak sedang menipu saya tetiba saya tahu hal sebenar . Saya biarkan jur , saya layan jur awak tyme awak cerita kat mana awak belajar , suasana awak belajar ... Because saya kesian kat awak , kesian sebab kompem2 awak tataw nak ceritakan pada sapew selaen awak nak memperbodohkan saya . Tapi itz owkeyh , saya xkesyah even kawan2 cakap jangan percayakan awak tapi even saya wat bodoh xsemestinya 100% saya percayakan awak . Hey babe ! saya juz leyh bagi 50% half saja tuk percayakan awak taw tak ? 
saya jugak xpernah ceritakan pada family saya bahawa awak bohong pada family saya tentang neyh . Saya tanak malu kan awak di depan family saya coz dye orang percaya sangat kata2 awak . Tapi saya kesian jugak dengan family saya coz diperbodohkan oleh kamooo , my friend !





hAri tuh when I unlyne facebook , saya tiba2 teringat kat awak so saya bukak laa profile fesbuk awak tuh .
Then , bila bukak jur wahh ! saya tengok awak dah ada gurlfriend ! Saya rasa hepy bila awak dah hepi sekarang . Tapi saya terkejut tapi tada laa terkejut sangat . haha :) . soe .
yeah ! your gurlfriend komen kat status awak , eyh kat P********* ada line ker ?
so , saya saja mencelah . Actually dah taw dah . Paztoo tiba2 awak delete komen gurlfriend awak napew ? tanak kantoi ngan gurlfriend awak yang awak tipu saya ker ?
takut ?
haha . Then , kawan kita pown komen gak status . Actually , kita orang saja jur maen2 ngan awak . Opss soe.
Tapi kan saya pelik laa napew lepas pada kawan kita komen awak satu pown tak balas . Why ? Why ? Why ? . Segan ? Malu ? Takut ? 
huhuhuhuhu .
tu lahh sapew suh menipu ???
kan diri sendiri yang malu ..
isk . 

Awak Awak Awak ...
saya terkejut laa hari neyh coz bangun jur dari tidoo I got one message from u ...
wOah ! boleh awak cakap 
'' Soe laa ieyka bukan ( nama di rahsiakan ) saya, yang balas kat fesbuk hari tuu tapi kawan saya yang reply"
Woah ! awak bagi password kat kawan awak erk ?? wahh . baek nyurr awak . kalau larh awak boleh sebaek neyh ngan kita orang kan bagus .
tapi tataw sampai bilaa awak nak tipu kita orang ...

Ouh yep , sory saya  tak balas mesej awak dan tak angkat fon bila awak call .
Ntah laa saya rasa malas nak layan awak . bCoz

AWAK TIPU SAYA !!!
AWAK TIPU SAYA !!!!
AWAK TIPU SAYA !!!!!





sTop iT laa .
Saya dah muakkk dengan semua neyh .
Saya dah menyampah !!!
Tapi saya tak benci awak .
Baek Buruk awak pown .
AWAK TETAP KAWAN SAYA !!!





You know ? 
tempat yang awak cakap awak study tuh .
hey i had many friends lol study kat sana and when i ask them .
semua cakap dye x kenal u lol .
Then , tak logik when u say kat U sana tuh juz buwdark Kelantan intake awak just ada awak dan kawan awak jur .
Itz very crazy ! I dun belive it !!!
Then , course yang awak amik tuh pown tak ada kat U disana . 
Opss soe . disitu silap awak .
Nak menipu tak pandai , kan dah kantoi ...
.....KESIAN DEH LORHHH.....



awak awak awak awak awak awak awak 
stop lying laa .....
memalukan betul laa .
haish :c


P/S : STOP LYING !!!



No comments:

Post a Comment